Holja vasak kasi, Herniated ketta võimlemise tunnused

Kõik see suurendab kahjustatud piirkonnas survet ja võib põhjustada haigusseisundi tõsist komplikatsiooni.. Istu toolil või põrandal sirge seljaga. Tagasi roomamine Keha ja pea asend: ujuja hoiab pead umbes pool vees uppununa kõrvad vees või pinna lähedal.

Ryobi RCS4240B 5133001881 Hoja De Datos

Seliliujumise tehnika. Seliliujumine: ujumistehnika. Keha ja pea asend Kirjutamise kuupäev: Seljal roomamisel on keha asend horisontaalne. Pea taga asub vees nii, et peatelg on keha telje jätk. Jalad töötavad umbes samamoodi nagu indekseerimise meetodil rinnal ujudes, s. Jalad on sissepoole pööratud ja täiesti vabad. Jala ülespoole liikumine on jõulisem kui allapoole liikumine. Käed pühivad kordamööda vabalt õhku läbi külgede, vajudes õlgadest veidi laiemasse vette ja sõudes.

Löögi alguses painutab käsi randmeliigesest kinni ja haarab peopesaga vett. Sellisel juhul on sõrmed lõdvalt suletud ja mõnevõrra ümardatud.

Veidi kõverdatud käsivarrega sõudmist teostatakse suureneva kiirendusega reie suunas. Peopesa jookseb veepinnast cm sügavusel. Löögi esimeses faasis ülestõmbamine painutatakse käsi randmeliigesest paremaks toetamiseks vee vastu.

Käe edenedes, kui tõmbefaas muutub löögi teiseks faasiks - tõrjumiseks, painutatakse peopesa veele parema toe tagamiseks tagasi. Ja siin toimub haaratus, ehkki vähemal määral kui rinnal oleval küülikul. Hingamine on kooskõlastatud käte liigutustega: kui üks käsi sööstab üle vee, tehakse sissehingamine suu kaudu ; teise käe kiirustamisel väljahingamine läbi nina või holja vasak kasi ja nina samaaegselt. Tuleb läbi viia täielik väljahingamine, mis on järgneva täieliku sissehingamise eeltingimus.

Joonisel on kujutatud ujujat, kes sooritab kummagi käte liikumistsükli jaoks painutatud käelööki kuue jalalöögiga.

jalga ravi liigeste haigused

Vaadake külgvaadet käelöögi sügavuse kohta. Vasak käsi siseneb vette otse õla taha.

Lülisamba songa terapeutilised harjutused: harjutused, olulised reeglid

Väike sõrm sukeldub kõigepealt. Parem käsi lõpetab löögi ja hakkab ülespoole liikuma. Käe liikumise teises pooles vees omandatud liikumishulk paneb sirge käe vette vajuma. Parem käsi hakkab vasaku jalaga samaaegselt ülespoole liikuma. Sellist liikumiste koordineerimist täheldatakse enamikus kvalifitseeritud ujujates. Parem käsi tuleb veest holja vasak kasi, randme paindub.

Kui vasak käsi liigub alla ja küljele, hakkab küünarnukk painutama. Parem jalg on kõige madalamas punktis ja valmis kergelt sisse ja üles liikuma. Vasaku käega sõudmine jätkub. See suurendab selle painde nurka. Sõudmise käe peopesa on suunatud peaaegu sirge seljaga. Parem käsi liigub üles. Sama nimega jalg hakkab liikuma sissepoole ja ülespoole diagonaalselt. Joonis 1 Seliliujumise indekseerimise tehnika Vasak käsi läheb õlale lähedale, kui küünarnukk on painutatud nii palju kui võimalik 90 °.

Harjutused, võimlemine lülisamba songa korral: nimme-, emakakaela-, rindkereosa

Vee kohal liikuv peopesa pöördub külje poole. Sõudekäe küünarnukk hakkab sirguma kohe pärast seda, kui käsi möödub õla kõrval.

Vee kohal liikuv ja õla kohal olev käsi pöörleb nii, et peopesa on suunatud väljapoole. Ujuja sulgeb suu, et vältida vee parempoolsest käest sinna kukkumist. Sel hetkel saavutab keha pöördenurk maksimumi 40—45 °.

Joonis 1 Seliliujumise indekseerimise tehnika Vasaku käe asend muutub, peopesa liigub kehale lähemale, et hakata peaaegu otse alla suruma. Parem käsi sooritab vee kohal holja vasak kasi. Otse vasak käsi lõpetab löögi peopesaga reie all tolli 6, cm.

prednisoonist haige

Parema õla tõstmiseks aitab käe allapoole liikumine. Kui parem käsi siseneb vette, "vaatab" palm välja; vasak käsi hakkab ülespoole liikuma, peopesa allapoole. Paljud ujujad pöörlevad kätt vee kohal liikudes nii, et peopesa pööratakse sissepoole, keha keskjoone poole.

Kaugmaakettad ehk driverid jagatakse veel omakorda kaheks: Distance driver PS: Alustavale mängijale on soovituslik kasutada kuni 9 kiirus kettaid. Ketaste kiirused on vahemikus 1 kuni

Siinkohal ei loo käed liikumapanevat jõudu. Vasak käsi tuleb veest välja samanimelise õla järgi, parem sukeldub vette, valmistudes haaramiseks. Kui vasak käsi tuleb veest välja, haarab sirge parem käsi. Vasak jalg lööb diagonaalselt alla. Käe küljele liikumisel muutub käe paindenurk nähtavaks. Parema käe jõupingutus, samanimelise õla vastas, on suunatud tahapoole. Keha pöörlemise tõttu tõuseb vasak õlg vee kohale. Sõudekäsi viib pool oma liikumisest lõpule.

kes toodeldud juustu liigend

Sel hetkel nihutatakse puusad vastupidises suunas - see rikub keha stabiilset asendit. Tasakaalu saab taastada jalaga diagonaalselt ülespoole lüües. Vasak jalg lööb jätkuvalt ülespoole, samal ajal kui parem käsi algab järsk allapoole liikumine. Kui vasak käsi liigub üle vee, pöördub tema käsi peopesaga väljapoole ja parem liigub tagasi ja alla. Käte liigutused ja hingamine.

Seljal ujumisel mängivad juhtrolli käeliigutused, jalgade liikumine ja hingamine on nendega kooskõlastatud. Kui pingil lamav sportlane sooritab käega liikumist nagu insuldi ajal selili roomates ujudes, näeb käe liikumistrajektoor välja nagu kõverjoon.

Joonis 2 Jalgade liigutused Joonis 3 Peamine tööetapp on jala liikumine alt üles jalaga üles. Jala liikumine on sel ajal valdav. Nagu rinnal ujudes, möödub ka siin reie säärest ja jalast: sel ajal, kui kaldus liigub endiselt ülespoole, alustab reie energilist allapoole liikumist. See aitab teha pühkiva löögi jalaga ülespoole, toetuda reiega vastu vett ja hoida vaagna veepinna lähedal suhteliselt kõrgel positsioonil. Liigutuste üldine koordineerimine. Liikumiste üldise koordineerimise kõige ratsionaalsem variant on seljataga kuuetaktiline roomamine.

Harjutused, võimlemine selgroo hernia jaoks: nimme-, emakakaela-, rindkere lülisamba

Toodud on selle tehnika teisendiga ujumisel liigutuste koordineerimise skeem, tsükli üldistatud faasid ja ujuja piiripositsioonid. Nagu rinnal roomamisel, põhineb tehnika pidevalt vahelduvatel käelöökidel.

Kõik muud liikumised on nendega kooskõlastatud. Mõelge üldistatud faasidele kogu tsükkel liikumised ujumisel seljataga kuuetaktilise roomamisega. Tsükli esialgne etapp peaks tagama kerelülide sujuva kiirendamise ja lööki alustava käe tugitasandite eemaldamise veega kokkupuuteks optimaalsesse asendisse.

Seliliujumise tehnika. Seliliujumine: ujumistehnika. Keha ja pea asend

Selle faasi alguseks on ujuja keha hästi voolujoonelises asendis, keharulli pole õlavöötme joon on paralleelne veepinnaga. Veehaarde edenedes pöördub ujuja kere sujuvalt sõuavarre poole, aidates sõudeliigutust. Löögikäe samanimeline jalg teeb jõulise ülespoole löömise meie näites on see esimene löök parema jalaga. Joonis 4 Indekseerimise tagasi ujumist põhjustavad jõud, nende päritolu ja vastastikune mõju Kui parem käsi teeb löögi, liigub vasak käsi vee all.

Käte liigutuste tsükkel on läbi.

valu olaliigese parast dislokatsiooni

Ujumise faasiline kompositsioon "selga roomamise" meetodil Käte liigutused ja hingamine. Kui pingil lamav sportlane sooritab käega liikumist nagu holja vasak kasi ajal selili roomates ujumisel, siis näeb käe liikumistrajektoor välja nagu joonisel 2 näidatud kõverjoon.

Joonis 2 Käte liikumise trajektoor käelöögi simuleerimisel tagaküljel olevas närvis Mõelge ühe käe faasiliikumiste tehnikale. Haardefaasis libiseb käsi järsult, peopesa serv ettepoole ja allapoole ning pisut väljapoole peatumata. Tundes peopesaga läheneva veevoolu survet, hakkab ujuja harja painutama, püüdes sellega vett.

Õlavöö pöörleb pärast kätt, aidates kaasa vee sügavamale haardumisele; vastassuunalise käe küljel olev õlavöö tõuseb vee kohale; sportlase pea jääb keha pikitelje suhtes peaaegu liikumatuks. Haardefaasi lõpuks on käsi selja tasapinnast allpool. Haardesügavus ulatub cm-ni ja mõnele ujujale - 40 cm.

Sügava haarde korralikuks teostamiseks on vajalik õlavöötme liigestes hea liikuvus. Löögi põhiosa on jagatud kaheks alafaasiks: üles- ja õhkutõusmine. Käsi lülitub üles tõmbamisele käe liikumissuuna muutumise hetkel, mis on seotud küünarvarre paindumise ja pööramisega kergelt sissepoole.

Pintsel liigub nüüd edasi-tagasi. Käe ja käsivarre töötavad lennukid hõivavad peaaegu rangelt esiosa, mida on kõige mugavam vee vastu toetada. Ujuja hakkab justkui õla energeetilise lisamise tõttu end toe külge tõmbama. Löögi esimesel poolel on käe liikumine küünarnuki suhtes juhtiv - käsi püüab justkui küünarnukile järele jõuda. Nagu rindkere indekseerimisel, peab ujuja küünarnukist "kinni hoidma", st.

Tõmbamise ajal holja vasak kasi käsi jõuliselt küünarliigendist, mis võimaldab peopesal ja käsivarrel vee vastu hästi puhata. Pingutamise lõpuks saavutab küünarliigese käe paindenurk maksimaalse väärtuse - umbes °; käe ja käsivarre tugitasapinnad ulatuvad peaaegu rangelt frontaalsesse asendisse.

Sel hetkel saavutab ka kererullimise aste oma maksimumi, misjärel keha pöörlemissuund keha pikitelje suhtes on vastupidine. Tõmbamine muutub tõrjumiseks hetkel, kui käsi löögi ajal läbib õlavöötme joont. Tõrjumist rõhutavad tööliigutuste pingutused ja amplituud.